www.flickr.com

مواضع دشمن

دوشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۶

پنج شش ساله بودم. اخبار جنگ از در و دیوار می بارید و البته بمب هایش از آسمان. گوینده اخبار می گفت:"در عملیات... مواضع دشمن ... ". می شنیدم که می گوید ارتش ما "مغازه" ی دشمن را نابود کرده است و در فیلم ها به دنبال تصویر مغازه های خراب شده می گشتم!

6 نظرات:

jتو احیانا با کلمه "دوزندگی" هم مشکلی نداشتی؟

این خیلی خوب بود. البته احتمالا دست خالی برنمی گشتی. چون کلا چیزای درب و داغون نشون می داد.

من هم همیشه به "سرقت" گرفتن یک ماشین از یک ماشین دیگر فکر می کردم.

برای بهمن: چرا اتفاقا، من هم مثل خیلی های می خوندمش دو "زندگی" و گیج می زدم که این دیگه چیه.

برای میم نون: نه دست خالی برمی گشتم چون دنبال کرکره های پاره پوره ی مغازه های خراب شده می گشتم و نبود!

برای سارا: لابد فکر می کردی وقتی بابا و مامان ات می گن ماشینه می خواد سبقت بگیره یعنی می خواد دزدی کنه!

مریم خانم، شما کمی عصبانی هستید اما دختر خوبی به نظر می رسید. من دیروز از چند نفر که فیزیک شریف می خواندند حرف های عجیبی راجع به شما شنیدم. می گفتند که شما خودتان و شوهرتان چون ویزای امریکا نگرفتید با دخترهای همدوره ایتان که فیزیک می خواندند و الان امریکا هستند خیلی بدید. این درسته؟ خوب چرا حسودی می کنید؟ خوبیت ندارد. تازه شما که اینقدر هم به امریکا بدو بیراه می گویید. نباید اش دهن سوزی باشد. من هم مکانیک شریف خواندم و شما را دو سه بار دیده بودم اصلا فکر نمی کردم اینقدر عصبی باشید و به زنها حسودی کنید.

برای ناشناس: عجیب است، من و شوهرم هیچ وقت برای ویزای آمریکا اقدام نکرده ایم که بخواهند بدهند یا نه. ممکن است آن دوستان مرا با دوست دیگری با همین مشخصات که با شوهرش در کانادا زندگی می کند و اتفاقا ویزای آمریکا نگرفتنشان موضوعی شد در مجله ی نیچر، اشتباه گرفته باشند.

آمریکا ستیزی را نمی دانم از کجا استنباط کرده ای. بد نیست وبلاگم را بخوانی و دنبال واژه ی آمریکا بگردی!دختر همدوره ای فیزیک خوانده در امریکا نمی شناسم (آها یک نفر و تنها یک نفر یادم آمد، دوست خوبی است)، فکر کنم واقعاباید با آن رفیق کانادایی من را اشتباه گرفته باشی. همدوره ی هایم جاهای دیگری هستند. ضمن اینکه من فلسفه خوانده ام و دیگر خودم را فیزیکی نمی دانم که بخواهم به فیزیکی های آمریکا رفته حسودی کنم.

نمی دانم چرا مسئولیت کامنت ات را به عهده نگرفته ای.

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.