www.flickr.com

اورانیه

دوشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۷

با هر گل هلند صدای انفجاری از خیابان می آید و صدای شادی همسایه ها همراهش. همسایه روبرویی زن چاقی است که به قیافه اش هم نمی آید هلندی باشد، بعد از هر گل می پرد توی بالکن و شادی می کند. مثل یک بازی ملی دنبال می کنیم جریان را و از گل ها به هیجان می آییم. قدیم ها که فوتبالی بودم مثل همه دختر دبیرستانی ها طرفدار ایتالیا بودم، اما تنها دلیل هلندی بودن ام جوگیری است! حتی اصرار داشتم برای دیدن بازی به یک کافه برویم و هیجان مردم را ببینیم. نیما که حرفه ای تر از این حرفهاست، می خواست در آرامش جزئیات بازی را دنبال کند.
عوض اش برای اینکه ببینیم کلا جریان چیست دیشب بازی آلمان و لهستان را رفتیم کافه. بازی را ندیدیم برای اینکه یک آقای بامزه هلندی که بعد پانزده سال هنوز دانشجوی تاریخ بود، وقتی فهمید ایرانی هستیم مخ مان را به کار گرفت. کتاب جنگ شش روزه دستش بود و از احمدی نژاد خوشش می آمد چون جلوی آمریکا ایستاده. این داستان انگار همه دنیا را گرفته!

4 نظرات:

وای منم خیلی ها رو دیده ام که از احمدی نژاد به این دلیل خوششون می آد.

بدشانسی احمدی نژاد اینه که یکی از معدود کشورهایی که اکثر مردم طرفدار آمریکان، کشور خودشه !!! واسه همینه که ما ایرانیها تعجب می کنیم وقتی میبینیم یکی به خاطر ضد آمریکایی بودن احمدی نژاد طرفدارشه! عرب ها رو خوب معمولا به سوسمار و نفهمیشون حواله می کنیم ولی با این اروپاییهای نژاد برتر نمیشه کار کرد دیگه!!

اکثر خارجیهایی که از احمدی نژاد خوششان می آید همین دلیل را می آورند.
دریغ که نمی دانند...

امیدوارم ناراحت نشی ولی میخوام بگم که اصلا خوشم نیومدبیا وبلاگم حال کنarak-oshagh.blogfa.com

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.