www.flickr.com

دوچرخه موتوریِ هلندی

دوشنبه، تیر ۳۱، ۱۳۸۷

با دوچرخه پشت چراغ قرمز منتظر سبز شدنش هستم تا رد شوم. دوچرخه دیگری آن کنار است و یک خانم چاق سوارش. صدای موتور گازی می آید، اما آن دور و بر موتوری نمی بینم. بعد از کلی معطلی چراغ بالاخره سبز می شود و خانم چاق کناری گاز می دهد و می رود و تازه می فهمم دوچرخه اش را به موتور ارتقا داده.
واقعا طرف در نهایت اعتماد به نفس به دوچرخه اش موتور بسته بود و برایش پلاک هم گرفته بود.

3 نظرات:

من که يک فراخ باسن چاق هستم، الان مدتهی در فکر گرفتن يک دوچرقه موتوری ام. اينجا الان حدود دو سال است که اين دوچرخه ها موتوری آمده اند و پلاک هم لازم ندارند و گواهی نامه هم نمی خواهند (البته مثل اينکه می شود برايش پلاک گرفت چون برای دوچرخه معمولی هم می شود اين کار را کرد). اين موتور ها برقی اند و با باطری کار می کنند و شب می زنی به برق خانه صبح بهتر از صد تا ماشين برايت کار می کند و از سکوتر هم بهتر است چون قيمت اش زير هزار دلار است و اگر هم دزديدند، دزديدند....
خلاصه آنچنان هم هلندی نيست ماجرا!

برای سیبیل: نه از اونایی که تو می گی که شارژی هستن اینجا خیلی هست. اما اونکه من دیدم واقعا دوچرخه ی معمولی اش رو موتور بسته بود و دود هم ازش در می اومد!دوچرخه ای با زین و فرمون دوچرخه هایی که همه سوار می شن اما با موتور. یعنی یه چیز یونیک و دست ساز بود واقعا.

دوچرخه‌ی مارک همون‌طور که مستحضرید یه دوچرخه‌ی معمولیه که از وسط بریدتش و با گیره سرهمش می‌کنه تا حکم دوچرخه‌ی تاشو و قابل حمل و نقل در قطار رو داشته باشه.

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.