www.flickr.com

گربه سیاهه

پنجشنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۷


رفته بودیم یک رستوران مکزیکی برای رفع تنوع. غذا را که آوردند گربه سیاه و بی نهایت خوشگلی مدام زیر میز می چرخید و نگاهمان می کرد. به نظر حامله می رسید و برای همین خیلی وسوسه شدم بهش غذا بدهم. اما فکر کردیم بعید است گربه ای در رستوران زندگی کند و شکمش سیر نباشد، این کارها هم از فضولی گربه ایش بود. برای اینکه وقتی مشتری های جدیدی آمدند رفت سراغ آنها تا نگاهشان کند. خلاصه موقع حساب کردن از گارسون پرسیدم حامله است و گفت نه. عمل اش کردیم و رحم اش را در آوردیم، برای اینکه در یک سال گذشته چهار بارحامله شده و دکتر گفته بود اگر باز هم حامله شود می میرد. خب این هم از دردسرهای نگه داشتن گربه ماده. اما خیلی ناز بود.

11 نظرات:

قصد ندارم با ایران مقایسه کنم که من خودم دو تا برادرو دیدم که در یک سال متولد شدن. یکیش بهار و یکی زمستان.

ok. I found an information here that i want to look for.

بيچاره اين گربه‌ها كه روش‌هاي پيشگيري از بارداري ندارن و مجبورن به حامله شدن. خوب بدبخت اين‌جوري مجبور مي‌شه سالي چهار بار زايمان كنه!

ما هم يک بلای مشابهی پارسال سر گربه ی طفلی مان آورديم. با اين تفاوت که ايشان پسر تشريف دارند. البته عمل مخمل برای جلوگيری از بيماری های مقاربتی بود! ظاهرا گربه ها بعد از اين کار خوش اخلاق تر هم می شوند. نگهداری گربه ی ماده اما اصولا راحت تر است ... نرها اگر جو گير شوند ممکن است تمام خانه را مزين کنند که مثلا قلمرو خودشان را برای رقيب خيالی مشخص کرده باشند.

مومنت! حالا درسته که گربه جماعت وسایل پیشگیری ندارند و از این حرفها (یا شاید هم دارند ولی ما نشنیده‌ایم)، اما این گربه مورد بحث هم تا قسمتی بند شلوارش شل بوده! چهار بار در یک سال؟ بابا خواهرم اگه تقوا نداری لااقل یه قرصی بخور، رینگی بذار، یه آی-یو-دی چیزی آخه. الله اکبر!

یکی از خنده‌داری‌های بچه‌گربه‌ی ماده از کوچکی‌اش نگه داشتن هم این است که اولین بار که این بچه‌گربه دچار خون‌ریزی می‌شود٫ خیلی خجالتی شده از همه‌چیز خودش را پنهان می‌کند. می‌رود زیر تخت جایی که اصلن هیچ نوری نیست با وحشت و ترس می‌نشیند و بازی‌گوشی نمی‌کند. باید کلی نازش را خرید تا بیرون بی‌یاد و آرام شود

سلام
وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
ممنون

از گر به بدم میاد و از همه حیوونا . دلم نمی خواد این جوری باشم . خیلی دلم می خواد بدونم شما چه جوری یه موجود نفهمو دوست دارین ولی یه آدم نفهمو دوست ندارین ؟

چه دردسر هایی داره گربه نگه داشتن! اما جالب بود

نمی‌شد برایش IUD بگذارند؟
پ.ن. دو هفته دیگر امتحان تنظیم خانواده دارم! :)

جلال خالقً دوره آخر زمان كه ميگن النه انگار!

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.