www.flickr.com

کشوری به اسم ایران وجود ندارد

جمعه، مهر ۱۹، ۱۳۸۷

کسی اخیرا حساب PayPal باز کرده است؟ ملیت ایرانی در لیست کشورهایش ندارد. یعنی آن اول می پرسد کجا زندگی می کنید که خب ایران در لیست اش نیست. اگر در ایران زندگی نمی کنید با خوشحالی می توانید از این مرحله عبور کنید و آدرسی بیرون از ایران بدهید. بعد از اینکه حساب را درست کردید، یک لینک تایید می فرستد و سوال های امنیتی می پرسد مثل اینکه "اسم اولین جانوری که نگه می داشتید چه بود" . در این صفحه ملیت را هم باید اضافه کنید تا اگر زمانی رمز عبورتان را فراموش کردید با این مشخصات بتوانید آن را بازیابی کنید. پس ظاهرا به کار دیگری نمی آید. خب یعنی می شود ملیت عوضی بدهید؟

خلاصه که خیلی به ما فشار آمد PayPal عزیز! حالا حتما می رویم این فشار را به حاکمان خود منتقل می کنیم تا غنی سازی را کنار بگذارند و دیگر اسرائیل را تهدید نکنند.

6 نظرات:

مشق شب:
حدّاقل یک مغالطه در این نوشته‌ی خودتان پیدا کنید (حتّی اگر این مطالب را به طنز نوشته‌اید.).

منم به همین مشکل برخوردم و خودمو زدم به اینکه سوالشو نفهمیدمو منظورش کشوریه که الان دارم زندگی میکنم، زدم آلمان!

سلام کاش میتوانستم به همین صراحت برایت بنویسم حق با شماست کشوری به نام ایران"""""دیگر""""وجود ندارد به هر حال من لینکتون می کنم شما هم اگر خواستید .......خدا نگهدار!!

از خیلی لیست ها حذف شده ایران. بدتر اینکه خیلی از سایتهای پر استفاده سرویس هاشون رو کلن روی ادرس های ایران (آی.پی) بستن!

"حالا حتما می رویم این فشار را به حاکمان خود منتقل می کنیم تا غنی سازی را کنار بگذارند و دیگر اسرائیل را تهدید نکنند."
:-)

ممکنه لطفاً به من توضیح بدین که حساب پی پال چطوریه؟ هزینه باز کردن و نگهداریش و اینکه هر بار که از کشور دیگه ای پول بریزین توش چقدر کارمزد بر می داره؟ و کلا مزیتش چیه؟
ممنون می‌شم.

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.