www.flickr.com

حمام دهه شصت

جمعه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۷

شامپو داروگر زردها یادتان هست. صورتی اش هم بود و شامپوهای یک نفره به شکل کیسه یا بالشتک... حیف، نگاتیو فیلم آنقدر ارزش داشت ان وقت ها که کسی از این چیزها عکس نمی گرفت. حتی بوی شامپوها هنوز یادم هست.

پی نوشت: نوستول به باد رفت! دوستان می گویند هنوز هم از آن شامپوها هست، پس ببین چه قدر سوسول شدیم ما... . 

پی نوشت 2: یک ناشناس مهربان لطف کرد و لینک عکس شامپو را هم داد. می گذارمش اینجا و در ضمن روی این پست برچسب سوتی هم می زنم ! فقط بگویید یک نفره کیسه ای اش هم هست هنوز؟

18 نظرات:

این که می فرمایید صورتی اش هم بود بله درسته اما...اما همیشه پیدا نمی شد و خیلی خیلی شانسی بود و خلاصه اگر بود کیف ما کوک بود...یاد سوغاتی های دهه شصت بخیر.من هنوز یادم است برخی افراد خوشبخت که پایشان به فرنگ آباد می رسید شامپو، صابون، مام و البته موز سوغاتی می آوردند. حالا بوی همان دهه یا به قول بعضی دوستان عطر مطبوعش دارد دوباره به مشام می رسد

جفتشون هنوز هم گیر میاد!!!

زردش که هنوز هم گیر میاد. یعنی ما هنوز هم توی خونه تهرانمون همیشه داریم.

باور بفرماييد كه موهاي ما بهش عادت كرده و شامپومون رو عوض نكرديم و هنوز هم از همون استفاده مي كنيم!

منم از فید ریدر اومدم اینجا که بگم" " اگه خیلی دلت تنگ شد واسش، چند تا عکس خوشگل ازش بگیرمو بفرستم!"
که دوستان ظاهرا قبل من گفتن!

یادمه اون‌وقت‌ها داروگر شامپو بچه هم درست می‌کرد. شبیه یه دلقک بود. کلاه بلند و قرمز رنگ دلقک، در شامپو بود. بوش خیلی قشنگ بود.

http://www.starco.ir/product-imag/b/33.gif

صابون برگردون
نوشابه کانادا درای خنک
سفید آب به مقدار لازم
سون آپ

من هدی فلاحم شاید فلاح یه کم برات اشنا باشه من خواهر فاضله امهمون که همکلاسی ات بود .ویه جایی نظرت دیدیم گفته بودی نمی دونی کجاست و چیکار می کنه ؟فاضله الان دانشجوی دکتری ریاصی شریفه!داداشم هم بیست سالشه دانشجوی دکتری فیزیکه منم جغرافیا دانشگاه تهران می خونم و خواهرم هم شیمی خواجه نصیر فوق لیسانس می خونه امیدوارم ابهامات برطرف شده باشن!راستش من از بدبختی(!!)لذت می برم!

اینم آدرس بلاگمه
www.msfallah.blogfa.com

سلام. به قول دوستان هنوزم گیر میاد! الان تاژ هم به همون سبک و شکل داره می زنه، هم صورتی هم زرد! چندتا کارتن می خوای آدرس بده بفرستم بعداً باهم حساب می کنیم!

پرداخت جالبي بود . گاهي چقدر از آنچه هستيم دوريم .آفرين

ما که همین الان تو حموم مون داریم!و در طول تاریخ همیشه با همینا کله مو شستم. کیسه هم هست، و البته از فرط گشادی، همیشه عیال زحمت دلاکی ما رو کشیده :دی

ناشناس آخری منم!

برای شوپه: تو رو که شک داشتم اصلا کله ات رو "بشوری" ، حالا با هر شامپویی می خواد باشه :)

احتمالا نکته ش در همین نهفته است. چون ماه به ماه حموم می رم، از تحولات بازار مواد شوینده - پاک کننده - آرایشی - بهداشتی مطلقا بی اطلاعم :دی

یادش به خیر . نوستول جالبی بود.دست مریزاد . کیسه ای شان یادتان هست. مثل سوسیس بهم چسبیده بود و باقیچی می بریدنش!

یادتون میاد چیه؟! من هنوز هم از این شامپوها استفاده میکنم.

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.