www.flickr.com

چرا نگفتی نوبل گرفتی؟

سه‌شنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۹

ظاهرا بعد از اعلام آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های دنیا، دانشگاه‌های ایرانی باز یادشان افتاده که جای قابل توجهی در این لیست ندارند. چند روز پیش از انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف ایمیلی گرفتم که خواسته بود برای کمک به رتبه‌بندی اطلاعاتی را برایشان بفرستیم.

هم دانشگاهی عزیز با سلام

هرساله رتبه بندی دانشگاه ها با توجه به معیارهای مشخصی انجام می شود یکی از این معیارها جوایزی است که دانش آموختگان از نهاد های معتبر دریافت می کنند خواهشمندیم در صورتیکه هریک از جوایز جدول پیوست را دریافت کرده اید همراه با مشخصات کامل خود ومستندات حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه 24 شهریورماه به دفتر انجمن ارسال فرمایید

با تشکر

ستاد رتبه بندی دانشگاه شریف

جوایز ذکر شده در جدول پیوست‌‌شان هم اینها بودند: جايزه نوبل، فيلد مدال ها (منظورشان نشان فیلدز است!) ، بانك توسعه اسلامي IDB، خوارزمی، فارابی، فرهنگستان علوم اسلامي TWAS، آيسيسكو، جایزه IAS

دوستی ایمیل زده بود که بچه‌ها هر کس نوبل گرفته لطفا به انجمن فارغ‌التحصیلان خبر بدهد تا رتبه دانشگاه در رده بندی بالا رود. دوست دیگری در جواب نوشت نوبل گرفته است اما می‌خواهد بداند چقدر می‌دهند تا اطلاعاتش را برای بالا بردن رتبه دانشگاه به آنها بدهد. خلاصه اگر کسی بین شریفیها هست که نوبل یا فیلدز گرفته و به کسی نگفته لطفا بگوید که شریف در به در دنبال نوبلیست می‌گردد.

6 نظرات:

واکنش طبیعی به این درخواست یک «زرشک» گنده است!

به قول دوستان چه طور بعد از برکنارى رئيس دانشگاه به اين فکر افتاده‌اند. البته تو ليست جوايز، جايزه خوارزمى هم هست که منبه شخصه اصلا خاطره خوبى ازش ندارم.

وولک مو بچه ابادنم...۱۰ تا نوبل دارم

یعنی یارو اصلا معنی جایزه نوبل و نمی فهمه
مُردم از خنده

سلام خانم جعفری
لطفا در صورت امکان فیال مقالات خطاهای روزمره را برایم
ارسال کنید
خیلی وقت است که به دنبال خواندن آنها هستم زمانی از روزنامه شرق پیگیری میکردم
با احترام
مسعود شریف لو
ایران

آدرس ایمیل من
masoud179@yahoo.com
با احترام
مسعود شریف لو

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.