www.flickr.com

یعنی در این حد؟

دوشنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۹

سه چهار سال پیش یکی از این شبکه‌های ماهواره‌ای که داشتیم سری فرندز را پخش می‌کرد. تازه می‌خواستم ببینم‌اش. اما هنوز جذبش نشده بودم و شخصیت‌ها را نمی‌شناختم. یعنی در این حد که اسم‌های‌شان را هم نمی‌دانستم. یک روز دوستی که مشتری فرندز بود، گفت به نظرش من شبیه یکی از شخصیت‌های این سری هستم. مشتاقانه پرسیدم کدام‌شان و جواب داد فیبی! وضعیت‌ام را توضیح دادم و گفتم تازه باید بروم کشف کنم کدام است و چه جور آدمی است.

حالا مدتهاست می‌خواهم با آن دوست تماس بگیرم و بپرسم آیا واقعا واقعا من شبیه فیبی هستم؟ هیچ وقت اینقدر از خودم نا امید نشده بودم.

10 نظرات:

pheobie ke kheili bahal bood :d

یعنی خنگ و خل و پرت نیست؟

به لحاظ ظاهری شاید. اما رفتاری؟ فکر نمی‌کنم.

من از نزدیک با شما آشنا نیستم، اما همین‌قدر که می‌شناسم‌تون، مطمئن‌ام که شوخی کرده! یا خواسته جلب‌تون کنه به دیدن فرندز.

فیبی خنگ و خل و پرت نیست. از نُرم رفتارهای اجتماعی خارج می‌زنه، اما پرت نیست. خنگ و خل هم که به هیچ‌وجه.

البته فکر می‌کنم بهترین راه برای یه خرده شناختن فیبی این باشه که یه سیزن از فرندز رو ببینید. بعد دیگه نیازی به این توضیحات هم نیست. :)

دیدم بابا، چند سیزن هم دیدم
واسه همین شاکی شدم از دست اون دوستم:)
چون اصلا با فیبی حال نکردم

خنگ و خل و شنگول بودن که خیلی هم بد نیست. آدم حداقل راحت تر زندگی می کنه و خیلی حالیش نمیشه دور و اطرافش چه خبره. شاید دوست شما هم منظورش این بوده که شما اینطوری هستین. وسط چیزای بدش به این نکته خوبش هم شاید بشه دل خوش کرد.

شبیه فیبی؟ نه! اصلا! فیبی خیلی باحاله :))) ۰

من که هیچ فرندز ندیدم؛ ولی یاد یه جوکی افتادم: یارو رفت کلانتری شکایت. گفت همسایه م بهم توهین کرده. افسره پرسید چی گفته؟ گفت گفته اسب آبی! گفت خب راست می گید، این توهینه. بعد کی بهتون این توهینو کرده؟ گفت هشت سال پیش! افسره شاکی شد که مرد حسابی! هشت سال گذشته تازه اومدی شکایت؟ گفت آخه تا دیشب اسب آبی ندیده بودم!

سلام...
نمیخوام درباره اینکه شما شبیه فیبر هستین یا نه نظر بدم اما شخصیت به ظاهر ساده فیبز باطن جالبی هم داره که فقط توی چند قسمت از سریال محسوسه...

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.