www.flickr.com

وبلاگ می‌نویسم که لال از دنیا نرفته باشم

چهارشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۹۰

۱- می‌گویند امروز تولد ده سالگی وبلاگستان فارسی است و اگر به این مناسبت چیزی ننویسم ممکن است لال از دنیا بروم. حتما الان همه منتظر نشسته‌اند که یک کلمه هم مادر عروس بگوید. اما به همین راحتی‌ها که نمی‌شود دم به تله داد و چون ملت نوشته‌اند من هم فوری بردارم چیزی بنویسم. آنها حتما عجله داشته‌اند که خواسته‌اند از یک هفته قبل بنویسند، اما باید صبر کرد و درست در همان روز نوشت و پست را با فیس‌بوک و گوگل‌ریدر و توییتر و فلان در چشم خلق کرد.

۲- خیلی بی‌مزه شد. باید همین جا بی‌خیال شوم و بروم، اما قضیه‌ی لال از دنیا نرفتن نمی‌گذارد. اصلا شاید کل ماجرای وبلاگ نوشتن همین باشد که می‌خواهم/ایم یک حرفی زده باشم/ام. نه سال پیش (اینجا نویسنده دارد سن وبلاگ‌نویسی‌اش را به رخ می‌کشد) این برایم واضح نبود. می‌نوشتم که نوشته باشم، یا می‌نوشتم که از این ابزار استفاده کنم. مثل وقتی که با مداد خط می‌کشی تا امتحان کرده باشی. اما بعد مزه می‌دهد و شروع به نظر دادن و حرف زدن می‌کنی.

۳- کم کم ماجرا از امتحان کردن و کشف ابزار و دنیای جدید فراتر رفت. اگر آن موقع هیجان مردم از این بود که هر چه دلشان خواست می‌توانند بنویسند، حالا دیگر این کار سختی شده است. ترس و لرز‌های زیادی در نوشتن یک پست ناقابل به سراغ آدم می‌آید که اصلا از انتشارش منصرف می‌شود. انگار دیگر وبلاگ هم یک رسانه‌ی رسمی شده است که همان مشکلات و دردسرها را دارد.

۴- چرند. (این هم خودش یک پادزهر است و وخامت حال نویسنده را نشان می‌دهد.)


4 نظرات:

سلام، خیلی هم عالی و خوب کردی که نوشتی در صفحه وبلاگهای کلاسیک فیسبوک لینک شد

واقعا آدم لال از دنیا میره اگه تو دنیای مجازی حد اقل حرفشو نزنه ! تو دنیای واقعی که اوضاع معلومه !

5-نوشتن ام عالمی داره فریاد ندیدیه شدن های آدما و ...... الغرض خسته شدیم از چوس نا له های انسانی از اه اه پیف پیف از .... تا ببینیم این عصر اتباطات(تنها شدن آدم ها)دوبره چه شعبدی بپا می کنه برای سر کار گذاشتن بنی بشر.....

Good writing...keep posting dear friend
This discussion unexpectedly takes my attention to join inside. Well,

after I read all of them, it gives me new idea for my blog. thanks
my blog:
http://www.winter-uggsboots.com
http://www.winter-uggsboots.com/ugg-jiimmy-choo-c-719.html
http://www.winter-uggsboots.com/ugg-classic-short-c-672.html

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.