www.flickr.com

گم شده‌ام

پنجشنبه، دی ۲۸، ۱۳۹۱

خاک می‌خورد اینجا و من همچنان در راهروهای مترو سرگردانم.

از خط خاکستری پیاده شده بودم و باید خودم را به خط سیاه می‌رساندم. دیرم شده بود و وقتی می‌رسیدم باید جواب پس می‌دادم که چرا حالا رسیده‌ام.  در ذهنم توضیح را می بافتم و راهنماهای خط سیاه را دنبال می‌کردم. در نیمه مسیر زمان را گم کردم، روز و شبم به هم ریخت و فکر کردم دارم  برمی‌گردم خانه. سر پیچ یکی از راهروها دنبال مسیر خط خاکستری گشتم و دنبالش رفتم. وقتی برگشتم سر جای اولم تازه فهمیدم که دارم می روم سر کار و بعد از کلی فحش و فضیحت به گیجی خودم دوباره مسیر خط سیاه را دنبال کردم. سر پله‌های منتهی به سکو باز فکر کردم دارم اشتباه می کنم و دوباره برگشتم. یادم نیست این رفت و برگشت چند بار طول کشید اما آنقدر دیر رسیدم که دیگر حتی زحمت توضیح هم به خودم ندادم. 

در تونل‌های مترو گم شده‌ام و تنها کسی که  مستحق جواب است خودم هستم. 

4 نظرات:

مریم من خیلی دوست دارم. حیف کم کم می نویسی. یه ذره بیشتر بنویسی ممکنه عاشقت هم بشم.

http://youtu.be/40C9Zl2z0Ik
http://youtu.be/nx5s1851bgY
من که به عنوان یک ناشراز این هنرمند برجسته شرمنده ام و ازهمه شما دوستانم خواهش میکنم برای پیشگیری از گسترش این سرقت هنری این لینک را به اشتراک بگذارید.
من پروین باوفا، شاعر،نقاش،نویسنده، آهنگساز،ترانه سرا و طراح مقیم کالیفرنیا، (حماسه زن پارسی) را که درزیر ملاحظه میکنید را 23 سال پیش سروده ام که هم پارسی ، هم انگلیسی و هم ویدیوهای آن درطول همه این سالها ازطریق رسانه ها و سایت های گوناگون درج و منتشر شده و با استقبال پارسی زبانان سراسر جهان قرارگرفت در سالهای اخیر توسط برخی از هم میهنان بی خرد و پلید اندیشه به تاراج رفته و با متنی آشفته و عنوانی غلط "که من پروین فروغ شهر ایرانم" به نام شعرای دیگر چون فروغ فرخزاد، و پروین اعتصامی که سبکی سنتی داشت و هرگز شعرحماسی، تاریخی و اوزان نیمایی نسروده بود از طریق ایمیل، وبلاگ، سایت و فیس بوک منتشر کرده اند که در طول ماهها توانستم ازطریق پیگرد قانونی بسیاری از آنها را ببندم اما هنوز این چکامه نیز همانند دو چکامه دیگرم (دخترم آغاز پروازت مبارک) و ( دخترم سالروز میلادت مبارک)دست به دست گشته وبه عنوان شاهکاری از پروین اعتصامی دهها صفحه گوگل و و، را اشغال کرده است که خواهش میکنم با من همکاری کرده و از راه اشتراک گذاشتن شعرولینک ویدیوهای آن در روشن کردن حقیقت و رسوا کردن این افراد نادان بی فرهنگ با من همکاری کنید.

اشک درمیاری استاد---این آهنگ ۱۲۷ (pop politiks) رو شنیدی؟ یه خط داره تو این مایه ها که:

and guess i go through life, just catching colds and missing trains

حالا حکایت ماست

نه نشنیده بودم - مرسی
اتفاقا حکایتم این هفته با یه سرماخوردگی شدید تکمیل شد....

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.